Březen ve 3.M
Měsíc březen se ve třetím trojročí nesl v duchu následujících akcí. První z nich byl výjezd do Norska. Děti si znovu vyzkoušely hlavně komunikovat v angličtině při různých příležitostech, jako bylo společné vaření, seznamování se, výlety apod. Zbývající žáci, kteří zůstali ve škole, si pokračovali ve studiu. Poté následovaly jarní prázdniny, které jsme si všichni užili. Další týden většina dětí odjela na lyžák. I přes nedostatek sněhu, alespoň dle zpětných vazeb od dětí, si ho skutečně užili, např. formou různých her, túr apod. Zbývající tři školní dny jsme se věnovali prezentacím o napoleonských válkách. Dále jsme si vytvořili životopis s motivačním dopisem a probírali jsme, jak probíhá osobní pohovor a výběr profese. Poslední školní den tohoto měsíce pokračoval v duchu fyzikálních pokusů. Vyzkoušeli jsme si, jak fungují různé druhy optických čoček. Vytvořili jsme si NENEWTONOVSKOU kapalinu s mícháním škrobu a vody. Vyzkoušeli jsme si ohňostroj ze svíčky a pomerančové kůry a také co se stane, když překryjeme hořící svíčku, která leží ve vodě, sklenicí. Zároveň si některé děti ze 3.M vyzkoušely průvodcování a provázení děti ze 2. a 1.M. při pokusech.